Strict Standards: Declaration of Walker_Page::start_lvl() should be compatible with Walker::start_lvl(&$output) in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/classes.php on line 594

Strict Standards: Declaration of Walker_Page::end_lvl() should be compatible with Walker::end_lvl(&$output) in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/classes.php on line 594

Strict Standards: Declaration of Walker_Page::start_el() should be compatible with Walker::start_el(&$output) in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/classes.php on line 594

Strict Standards: Declaration of Walker_Page::end_el() should be compatible with Walker::end_el(&$output) in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/classes.php on line 594

Strict Standards: Declaration of Walker_PageDropdown::start_el() should be compatible with Walker::start_el(&$output) in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/classes.php on line 611

Strict Standards: Declaration of Walker_Category::start_lvl() should be compatible with Walker::start_lvl(&$output) in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/classes.php on line 705

Strict Standards: Declaration of Walker_Category::end_lvl() should be compatible with Walker::end_lvl(&$output) in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/classes.php on line 705

Strict Standards: Declaration of Walker_Category::start_el() should be compatible with Walker::start_el(&$output) in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/classes.php on line 705

Strict Standards: Declaration of Walker_Category::end_el() should be compatible with Walker::end_el(&$output) in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/classes.php on line 705

Strict Standards: Declaration of Walker_CategoryDropdown::start_el() should be compatible with Walker::start_el(&$output) in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/classes.php on line 728

Strict Standards: Redefining already defined constructor for class wpdb in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 306

Strict Standards: Redefining already defined constructor for class WP_Object_Cache in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/cache.php on line 425

Strict Standards: Redefining already defined constructor for class WP_Dependencies in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/class.wp-dependencies.php on line 15

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/post.php on line 218

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/mtavnt1/public_html/wp-includes/query.php on line 751
Moto Aventura » – Transalpina 09-2008

– Transalpina 09-2008

Posted by Mae on Nov-23-2008 under pe urmele unui vis ...

 

 

Sub amenintarea spectrului zapezii care poate cadea pe DJ 67C din septembrie incolo in orice moment si profitind de ceea ce se spunea ca ar fi ultimul weekend cu vreme frumoasa din acest an, am hotarit ca e cazul sa facem o tura de antrenament cu noua noastra colega. Pentru ca ultima venita trebuia sa cunoasca si ea masina, am adunat gasca de motociclisti si am pornit catre Novaci.

 

Dis de dimineatza cele patru motociclete inconjurau deja Mitsubishi-ul in prima benzinarie de pe autostrada Bucuresti- Pitesti, la o pauza de cafea. Apoi, calatorului ii sade bine cu drumul, astfel incat nici nu se facuse pranz si noi incepeam deja urcusul catre Ranca. Trecind “cu ochii inchisi” pe linga invazia de termopane de la Novaci si ajungind in sfarsit sa stam fata in fata cu Paringul si Muntii Capatinii, parca incepeam sa respiram din nou mai lesne. Primele sute de metri de urcus, cele mai abrupte, au trezit-o brusc la viata pe Dayana, care pina atunci cam dormitase. Dormitase e un fel de-a spune, caci daca ar fi sa le intrebi pe cele doua pasagere de pe bancheta din spate a masinii, sigur ar spune altceva. Asta pentru ca pe undeva pe Dealul Negru se urcase la volan si incercase sa se familiarizeze cu masina. Se pare ca ii placuse, pentru ca uitase total ca mai sunt si pasageri in spate, astfel incit cele doua fete aveau sa protesteze tot restul weekendului la ideea ca ar mai conduce tot ea….

 

Am inceput deci urcusul catre Pasul Urdele, dar cu dese opriri pentru sedinte foto, caci peisajul iti taia rasuflarea. Ma rog, asta fiind valabil pentru cei cu masina, pentru ca Mae si ceilalti pe doua roti nu s-au putut abtine sa zburde si au luat-o inainte. Vestitul drum transalpin e plimbare pentru un motociclist experimentat iar KTM-ul abia incepuse sa se simta in largul lui. Cat despre Mitsu…un singur punct a fost mai sensibil, atunci cind a trebuit sa se strecoare pe linga o alta masina care facuse pana si cam bloca drumul. In rest, o forestiera cinstita e mereu pe placul unor asa amortizoare…..

 

Dupa o scurta pauza de masa la stana aflata la intrarea in padurea de pe partea cealalta a muntelui, ne-am balacit putin in raul din vale la un foto-shooting, apoi ne-am regrupat la Obarsia Lotrului. Din pacate in afara frumusetii peisajului din Jina si Poiana Sibiului, partea palpitanta a drumului se terminase, de aici urmind sa mergem numai pe drumuri drepte si majoritatea asfaltate.

 

Pentru ca trebuia sa probam si echipamentul de campare, ne-am oprit peste noapte putin inainte de intrarea in Tilisca, unde ne-am omenit cu cirnati de Plescoi si pastrama, la lumina unui foc de tabara de toata frumusetea. Nu se povestesc aici toate “snoavele” care s-au spus atunci si nici cu ce ne-am stins setea, dar atmosfera a fost destul de placuta incit sa zicem ca avem o sansa sa supravietuim in aceasta formatie “calatoriei celei mari”. Vechea gasca a integrat-o pe Dayana si aceasta s-a impacat atat cu ei, cit si cu masina. Si corturile au trecut cu bine testul, asa ca a doua zi dimineata Transfagarasanul parca abia astepta sa ne vada.

 

Scurta oprire la Sibiu pentru alimentare, apoi una mai lunga si traditionala la Albota la pastravarie pentru masa de prinz. O ora de urcus bara la bara pina la Lacul Vidraru, unde se pare ca isi daduse intilnire jumatate din populatia zonei, pentru ca abia- abia au reusit sa se strecoare pina si motocicletele. Mitsu a trebuit sa suporte urcusul stind la coada, dar astfel  Dayana a avut sansa sa repete pornirea de pe loc, iar pasagerele au putut sa respire usurate, ne mai existind riscul sa fie plimbate de colo- colo pe bancheta din spate.

 

Pina seara reusisem sa nu murim de plictiseala pe autostrada si ajunsesem din nou acasa.

Acum echipa se completase odata noua membra testata si astfel simteam ca Africa este din nou un pic mai aproape. Urmatoarea tura era deja in plan, caci in scurt timp urma raliul de antrenament Budapesta- Mako.

 

 

    

   

   

   

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Add A Comment